pirmdiena, 2011. gada 29. augusts

Kruzuļotā šalle


Čau, rudens! Man ir jauna šalle! :)

Par šo šalli es domāju gandrīz visu vasaru, jo teju vai ikvienā apģērbu veikalā, jau kopš pavasara nezkāpēc visu laiku pamanīju tieši šādas šalles (laikam tak zīme, ka beidzot jāķeras klāt uz jāuzšuj sev).

Kā pareizi šādas šalles saucas nav ne jausmas, jo gala rezultāts nav gluži volāni klasiskā izpratnē, kad būtu volānšalle, bet nav arī vairs gluži taisna.. apliekot ap kaklu man joprojām asociējas ar volāniem, tāpēc izdomāju, ka vidus variants varētu būt - kruzuļotā šalle :) 

  
Šai šallei ir stāsts, jo tā pieskaitāma pie sērijas "no veca jauns" jeb angliskais recycling.

Pavasarī vienā mazā vintage bodītē nopirku palielu šalli. Atnākot mājās konstatēju, kā tā ir pārāk stipri paliela, jo izklātā veidā vairāk atgādina pludmales dvieli, ap kaklu aptīta savukārt gandrīz žņaudzošu sajūtu, turklāt divās vietās ar tādiem kā caurumiem (tā teikt - kārtīgs vintage :D).
Tāpēc šalle=dvielis visu vasaru nogulēja skapī.. līdz brīvdienās man radās ideja :)

Pārgriezu uz pusēm, pie reizes tā atvadījos arī no caurumiem. Rezultātā ieguvu 2 ļoti garas šalles un saglabāju opciju, ka galos paliek bārkstis.

Tālāk abas daļas savienoju ar ko līdzīgu veļas vīlei - galvenā doma, lai nav redzama neviena mala, savienojuma vieta ir gluda (līdz ar sagriešanu atklājās, ka mans audums ir arī ļoti irstošs).


Tad apšuvu sānos maliņas un visbeidzot vairākas nošuves ar gumijas diegu, kas piešķir savilkuma, krokojuma jeb kruzuļojuma efektu :)


Gala rezultāts man pašai tik ļooti patīk, jo šo šalli var satīt, sapīt un vēl nez cik visādos veidos aplikt ap kaklu, ka šorīt tiešām nopriecājos par rudenīgo laiku un absolūto nepieciešamību pēc šalles :) Noteikti šūšu vēl šādas! :)

Varbūt Jūs zināt - šim manam kruzulītim ir arī kāds īstais & pareizais nosaukums?

5 komentāri:

  1. īsto nosaukumu nezināšu gan - šalle ir un paliek šalle :))) - bet izskatās superīgi. Jāatzīst, ka raibais materiāls dikti mānīgi spēlējas ar formu. Es taču domāju, ka visa šalle nošūta ar n-tām rindām mazu volāniņu, bet izrādās tikai ar gumijdiegu savilkts... Feini!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti laba! Kaut kā biju palaidusi šo ierakstu garām... smuka šalle!

    AtbildētDzēst