pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

Volānšalles


Pirmo reizi volānšalli adīju apmēram pirms pusotra gada.. un pa šo laiku man ir satapis ļoooti daudz šaļļu.. man pašai gan ir tikai viena vienīga, tomēr vismaz pie vienas, ja ne pat vairākām ir tikuši teju vai visi mani radinieki un arī draudzenes :)

Tad nu - dažas no manas pagājušās ziemas kolekcijas :)

Šī ir diezgan smaga un lai gan bildē tā varbūt neizskatās, bet arī ļoti gara. Aizceļoja pie vienas jaukas dāmas, kurai pat ziemā ir karsti, tāpēc mētelis biežāk vaļā, nekā ciet, patīk garas šalles un teju vai vienmēr kaut kas aptīts ap kaklu. 



Šī gluži pretēja - ļoooti plāna & gaisīga. Volāndzija ir no kokvilnas un kā paralēlo diegu izmantoju kokvilnas tambordiegu, adīju ar 1,5 adatām, tāpēc brīžam likās, ka neskatoties uz nez cik stundu adīšanu - šalle cik gara bijusi, tik ir joprojām :D
Šī man pagaidām ir plānākā kādu esmu adījusi, tāpēc kopumā īstens pacietības pārbaudījums un tā arī vēlreiz tik plānas adīšanai neesmu saņēmusies.



Šī man bija pasūtījums no draudzenes (pirms vēl viņu pašu biju apmācījus šaļļu adīšanā) un bija kā dāvana viņas vīramātei dzimšanas dienā. Adīta viņas mīļākajos - brūngani pelēcīgajos toņos. Garumā tāda, lai nesātu mētelim pa ārpusi, eleganti pārmestu pār plecu.  


Šī ir ugunīgā karmena - silta, gara un ļoti kupliem volāniem. Bija kā dāvana vienai jaukai radiniecei, kuras mīļākā krāsa ir koši sarkana. Paredzēta īsti aukstām ziemas dienām, lai nekad nenosaltu un vēl mudinātu garāmgājējus atskatīties.  


Un šī tad nu visbeidzot ir manējā - nav bieza, bet ir silta un ļooti mīksta :) 


Un kādas šalles Jums vislabāk patīk? :)

7 komentāri:

  1. Apbrīnoju un sajūsminos par visām! Nekad tādas neesmu adījusi, man tās liekas kā brīnums! Laikam tā baltā vislabāk! :)

    AtbildētDzēst
  2. man patīk vieglās, gaisīgās - tādas izskatās dzeltenraibā, brūnipelēkā un baltā :)
    Man adīšanas process liekas pa pinķerīgu un garu, tāpēc īpaši bieži šim priekam nenoskaņojos :D

    AtbildētDzēst
  3. paldies :)

    Aija - nepavisam nav sarežģīti. Jāmāk tikai uzmest, noraukt un adīt labiski. Kad adīšu nākamo - varētu pamēģināt uztaisīt pamācību :)

    Inese - jap, nu drusciņu laika vajag gan.. tomēr, kad piešaujās iet pat ļoti ātri, pie nosacījuma, ja volāndiegs nav samudžinājies :)

    AtbildētDzēst
  4. vai spēj aptvert, ko mana mamma apguva - viņa šādas volānšalles ada uz priekšu un atpakaļ: vienā virzienā kā labrocis, otrā - kā kreilis (ietaupa laiku uz darbiņa griešanu riņķī un dzijas pārkārtošanu) - dikti lepna bija, kad man šito paziņoja. Tāpēc patiešām, tas ir tikai prakses un pieredzes jautājums - man jau arī salīdzinājumā ar pirmajām rindām, kas vienkārši uz priekšu nekustēja, nākamie darbiņi jau gāja tīri raiti, bet nu piņķeris jau tik vai tā :)

    AtbildētDzēst
  5. Inese, nu Tavai mammai tā jau tiešām augstākā pilotāža :)

    AtbildētDzēst
  6. mana favorīte tā līllīgā ar balto. bet skaistas visas. katrām ir kas savs kas piesaista :)

    AtbildētDzēst
  7. Tik daudz un tik krāšņi!wow, ļoti skaisti! :)

    AtbildētDzēst