ceturtdiena, 2011. gada 18. augusts

Salvetes priecīgām brokastīm :)


Man liekas, ka skaisti trauki, galda piederumi, puķes, vai vienkārši glīti pasniegts ēdiens, ja ne gluži iepriecina, tad pavisam noteikti var uzlabot noskaņojumu. Nu vismaz ar mani tā ir :)

Ilgāku laiku gribēju pamēģināt uzšūt salvetes, tomēr ideja kaut kā atlikās.. līdz reiz vienā audumu veikalā aizrunājos ar pārdevēju, kas man gari un plaši izstāstīja par dažādiem audumiem, tostarp salvetēm piemērotākajiem. Tad nu atlika tikai izvēlēties krāsu un ķerties pie lietas.

Šīs salvetes aizceļoja pie manas mammas kā dāvana. Šuvu dzeltenas, jo tā ir viņas mīļākā krāsa. :)


Kad salvetes bija gatavas, neskatoties uz košo toni, likās, ka kaut kas viņām tomēr pietrūkst, tāpēc izdomāju puķu dekoru. 

Puķītes kātiņš ir šujmašīnas dekoratīvais dūriens, ziediņš ir piešūta mežģīne un bante ir  sasieta no lentītes.

Un kādi ir Jūsu priekšnosacījumi priecīgām brokastīm? :)

5 komentāri:

  1. Cik skaistas! :))) un saulainas - dzeltenā arī manas mammas mīļākā krāsa!:)))

    Priecīgām brokastīm - viss Tevis nosauktais, mīļi cilvēki blakus, mazliet samiegojies kaķis:D un saulains laiks aiz loga:)))

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Inga :)
    Protams, mīļi cilvēki ir pats svarīgākais no visiem priecīgu brokastu kritērijiem. :)

    AtbildētDzēst
  3. ai, cik skaisti - un dzelteni (tā noteikti ir mana mīļākā krāsa :D), tas puķīšu akcentiņš ir kā kulaks uz acs - tik burvīgs un lentīte vizuāli ļoti labi papildina kopskatu

    AtbildētDzēst
  4. paldies meitenes :)

    jāsaka godīgi - man pašai viņas beigās tik ļoti iepatikās, ka esmu tagad nolēmusi, ko līdzīgu pašūt arī savām priecīgajām brokastīm :)

    AtbildētDzēst