otrdiena, 2012. gada 16. oktobris

Sveika, Brisele!

 
Sveika, Brisele! Tā es teicu vakar, tāpēc šodien varu teikt sveiki Jums no Briseles! :)
 
Esmu šeit uz piecām dienām un tā kā svešās vietās slikti guļu jeb, ja vien neesmu galīgā spēku izsīkumā, tad vnk nevaru aizmigt, tad nu laika īsināšanai mana šīs nedēļas apņemšanās - katru vakaru īss stāstiņš par dienā pieredzēto.
Stāstiņš tiešām īss, jo pa dienu man ir mācības un tūristiskais Briseles piegājiens sākas tikai pēc plkst.17.00.
 
Burvīgākais skats šorīt - zaļā māja. Nav ne jausmas, kas tur iekšā, bet no rīta bija fantastiski saules apspīdēta. Šī gan bilde no vakara - saules nav, bet vienalga skaisti.
 
  
Pusdienslaikā - Eiropas Parlamenta ēkas.
 
Šeit nonācu pavisam neplānoti - pēc pusdienām izgāju pastaigāt un secināju, ka man rokas stiepiena atālumā viss šis. Pirms apmēram gadiem 10 man bija sapnis bija te kādreiz nonākt (šis vairāk manai draudzenei - viņa noteikti sapratīs) :). Tagad hm.. tāds sapnis vairs nav - ir vnk skaisti. Mani mazdrusku fascinē šādi milzīgi ēku kompleksi.
 
  
  
 
Pa ceļam uz viesnīcu - žonglieris. :)
 
 
Savukārt vakariņās - vecpilsēta.
 
Mežģīnes - tik skaistas, ka liekas gandrīz vai nereālas. Ja labi ieskatās - skatlogā ir uzraksts - neēst vafeles pie skatloga! :)
 
 
Šokolādītes bodītes - citas tiešām kā no pasaku grāmatas, kaut bildē tā lāgā neredzās. Acis ņirb, lai izdomātu ko visu no tā pagaršot. Jācer tik ka somā pietiks vietas, jo man uz nedēļas beigām noteikti būs ļooti daudz šokolādes, ko vest uz mājām. Labi, ka Ziemassvētki tuvojas. 
 
 
Un, protams, stūrklaka. Uz šo man ļoti gribējās aiziet un tik pat ļoti liels bija mans pārsteigums, cik maziņš tomēr ir tas puisītis. :) Nebūtu tur tūristu pūlis, nebrīnītos, ja būtu pagājusi garām.
 
 
Pirmās dienas bilance - ļoti garšīgi!
Aizmirsu uzrakstīt - vēl bez šokolādes te ir arī milzum daudz jūras velšu kafejnīcu  - cenas draudzīgas un ēdiens fantastisks. :)



1 komentārs: