piektdiena, 2012. gada 27. janvāris

Burvīgās dāvanas no Puķuzirņa Madaras


Šodien sajutos vēlreiz kā Ziemassvētkos, jo pie manis ir atceļojušas burvīgas dāvanas no Puķuzirņa Madaras! Madara, vislielākais PALDIES Tev! :) 

Bet nu par visu pēc kārtas. Pastā mani sagaidīja tiešām milzīga kaste. Tik milzīga, ka neviens no maniem līdzpaņemtajiem maisiņiem nespēja mēroties izmēros. Mans prieks & pārsteigums laikam bija tik liels, ka pat Pasta darbiniece nevarēja atturēties neapjautājusies vai es esmu saņēmusi pārsteiguma dāvanu un vai jau zinu, kas tajā ir iekšā. :) 

Lūk, kādi burvīgi pārsteigumi mani sagaidīja mājās, dāvanu atverot:


Dzijas - tik smukas & gluži manās krāsās. Nav šaubu, ka te noteikti saziedēs kādas puķes. 


Vesels maiss ar kičīgām pogām. Nu tādām - īstām un ar šarmu. Tās vienas metālīgās jau pat zinu, kur varētu piešūt.


Spilvens - ne tikai mīksts, bet arī smaržīgs. Pēc vasaras & pļavas - tieši tā, kā man pie vecmāmiņas smaržo, kur laukos ir gultas ar siena matračiem. :)


Adījumu un tamborējumu žurnāli. Man kā tamborēt nepratējai - tieši laikā!


Priežu čiekuru sīrups ar patiešām īstiem čiekuriem iekšā. Šādu es patiešām gan pirmo reizi redzu, gan pirmo reizi nogaršoju. Garša - mm.. interesanta.. pirmajā brīdī liekas, ka medus.. tad tālāk sajūt čiekuru. Un tie čiekuri - tik maziņi & smuki. 


Un vēl arī vitamīnu tēja - smaržīga un ļoti, ļoti garšīga. Nekad nebiju dzērusi tēju, kurā ir auzas.. un vispār man diezgan maza pieredze ar tējām, kas sastāv no daudzu zālīšu apvienojuma, bet nu šī - mm.. te jāiedomājas tiešām lieliska smarža, kāda parādījās aplejot ar ūdeni. Tēja jau šovakar uzreiz tika arī pie savas mājvietas. 


Nu, vai nav gluži kā Ziemassvētkos?

Madara, tik skaisti, garšīgi, smaržīgi, mīksti, pūkaini & interesanti. Paldies! :)

4 komentāri:

  1. man prieks ka garšo, patīk, un noder :)))

    AtbildētDzēst
  2. Fantastiskas dāvanas! Manā mājā arī smaržo Madaras spilventiņš, vienkārši burvīgi! :)

    AtbildētDzēst
  3. Tiešām kā Ziemassvētkos - tā mīļi ļoti! :))

    AtbildētDzēst