sestdiena, 2012. gada 7. janvāris

Garšīgs lavašs


Man garšo lavašs :) turklāt tas, manuprāt, ir ļoti ātri un viegli pagatavojams, kas nereti nav mazsvarīgi. :) Vakar gājām ciemos & līdzi ņēmām lavašu, savukārt šodien piebeidzām atlikušās sastāvdaļas un lavašs tapa pusdienās. 

Dzirdot vārdu lavašs kāds pildījums Jums nāk prātā? Man liekas, ka vairumam lavašs saistās tieši ar lasi, kas, protams, ir garšīgs, bet nebūt ne vienīgais no pildījumiem. 

Lūk, piecas manas mīļākās variācijas tēmai - ar ko pildīt lavašu? Garantēju - visi pildījumi ir ļooti garšīgi! :)

1) Žāvēta gaļiņa + Kāruma krējumsiers (bez piedevām) + tomāti (šis šobrīd mans favorīts - lai cik apēstu, arvien gribās paņemt vēl vienu :) )

2) Klasika: lasis + ola + avokado + majonēze


3) Dzintara kausētais siers + krabju gaļa + svaigs rīvēts gurķis

4) Tuncis savā sulā + vārīts rīvēts burkāns + majonēze (no vārītā burkāna nevajag nobīties, jo tas kopā ar tunci veido burvīgu garšu)

5) Tuncis savā sulā + ola + svaigs gurķis plānās šķēlītēs + majonēze

Beidzamajiem trijiem gan bildes izpalika, jo citādi šodienas pusdienas būtu izvērsušās pārāk apjomīgas. :) 

Un kāds ir Jūsu mīļākais lavaša pildījums?

3 komentāri:

  1. Ņamm :). Man arī šādi pildīti lavaši ļooti garšo :). Mana draudzenīte tādus gatavo gandrīz vienmēr, kad dodamies kopīgos braucienos. Vienmēr mēli var norīt, nevar likties mierā - jāēd tik vēl un vēl :D. Tavas receptes pieglabāšu, lai varu pati uz kādu tusiņu uztaisīt. Paldies par tām :).

    AtbildētDzēst
  2. Mūsmājās arī lavaši iet uz urrā! Paldies par variantiem! Vēl no neminētajiem labs ir lavašā vnk ieliekot siera salātus. Viegli, ātri un garšīgi! Tad vēl man garšo kā pamatu smērējot kausēto sieru + žāvēta gaļa + tomāts. Vai - kausētais siers + garneles + svaigs gurķis. Principā man liekas, ka lavaša variāciju iespējas ir n-tās. Pēc katra individuālajām vēlmēm un iespējām. :)

    AtbildētDzēst
  3. paldies par tunča recepti! tādu vēl nebiju mēģinājusi, bet noteikti pamēģināšu!:))

    AtbildētDzēst