trešdiena, 2012. gada 15. februāris

Puķu svārki jeb gatavojoties 8.martam


Svārki/ kleita/ sarafāns = dāvana bija sens mans iekavēts parāds draudzenes meitiņai dzimšanas dienā. Sens, jo dzimšanas diena bija jau decembrī. Kad draudzene izstāstīja, ka bērnudārza Valentīndienas ballīte, kuras dress code ir puķes, sirsniņas, taureņi un žābo pārcelta uz 8.martu, apsolīju, ko padomāt tērpa sakarā. 

Tā kā man šonedēļ atvaļinājums, tad varu padomāt jo cītīgi. Tad nu vakar, cepjot mafinus, klausoties mūziku, paralēli šuvu arī ātros svārkus. Ātri patiešām, jo tā kā man nav overloka, tad šoreiz nolēmu nemocīties ar šujmašīnas t.s. overloka dūrienu, kas mani vienkārši kaitina, bet visas malas apgriezt ar zig zag šķērēm. Neņemos gan prognozēt kā izskatīsies pēc pirmās mazgāšanas, bet ceru ka tik pat labi kā tagad, svārkus pabeidzot. :)

Izmantoju džinsa audumu. Izmēros ņēmu + 25 cm vidukļa apkārtmēram, -2cm garumam no vēdera līdz celim. Lai atbilstu dress codam - izrotāju ar puķītēm. Puķītes kātiņš - šujmašīnas dekoratīvais dūriens, ziediņš - mans ilgi taupītās, bet līdz šim maz izmantotās pogas

Līdz ar svārkiem klāt arī pieskaņotas matu bantes - sprādzītes. Bez bantēm nevar, jo zinu, ka valkātāja vairāk par svārkiem gaida tieši tās. :)


Un te viss komplekts kopā:


Jau šodien dāvana aizceļoja pie valkātājas. Tā kā līdz 8.martam vēl gana daudz laika - visnotaļ pieļauju, ka tērps tiks iemēģināts arī jau ātrāk. 


Lai labi valkājas & izdevusies ballīte, Lindiņ! :)

1 komentārs:

  1. Tas ir tik ļoti feini, ka mīļos varam iepriecināt ar pašgatavotām dāvanām - tās noteikti ir pašas labākās un skaistākās :)!

    AtbildētDzēst