ceturtdiena, 2013. gada 14. marts

Dāvaniņa aizceļojusi & saņemta



Mana vārda dienas izlozes dāvaniņa veiksmīgi ir aizceļojusi uz savām jaunajām mājam jeb Ku-Ku Mājām pie Ingas

Priecājos, ka Inga bija priecīga! :)
Man pašai arī šis izlozes un apdāvināšanas process ļoti, ļoti patika - tādi mazdrusciņ Ziemassvētki. 

Un solīts - tagad varu pastāstīt & parādīt - kas slēpās zem mana pārsteiguma. Biju apsolījusi gabaliņu pavasara - ceru, ka vismaz mazdrusku arī sanāca. Un tā pie Ingas steidzināt pavasari aizceļoja.. 

Audums pavasara/ vasaras sezonai - tik daudz lai sanāktu varbūt kādi svārki, krekliņš vai vismaz pāris šalles noteikti



Mežģīnes un lentīte

Puķu broša

Kaudzīte dzijas


Un paštaisīta šokolāde


Lai priecīgi! :)

5 komentāri:

  1. kas par bagātīgu dāvaniņu :))) super. man tās lentītes iekrita acīs. tik krāsainas :)

    AtbildētDzēst
  2. es teiktu - Milzīga dāvana!!! Man būtu pieticis tikai ar "kaudzīti dzijas" ;)))

    AtbildētDzēst
  3. Man kā mežģīņu cilvēkam tās tā pamatīgi iesildīja sirdi... :) Jā, labi Ziemassvētki!

    AtbildētDzēst
  4. ah, kādi dārgumi!!! Man ar tik ar mežģīnēm vien jau būtu pilna māja prieka, bet te vēl un vēl tik daudz visa kā :))) Kā sacīt jāsaka - dažiem cilvēkiem veicas, pārējiem ir vērts krāt :)))

    AtbildētDzēst