ceturtdiena, 2011. gada 3. novembris

Acu maskas labam miegam


Pirms kāda man bija pasūtījuma dāvana - uzšūt acu masku manai labai paziņai. Darbiņš kaut kā drusku atlikās & atlikās..., bet virmo jau laikam domas gaisā, jo kamēr taisījos šūt vēl tikai pirmo - ienācās vēl viens lūgums pēc acu maskas.. :) 

Nebiju gan vēl tikusi skaidrībā ar un par audumu, kad paziņa, ar kuras masku viss aizsākās, stāstīja, ka viņas mazā meitiņa būtu ļoti priecīga, ja viņai tāpat kā mammai arī būtu pašai sava acu maska. 

Savukārt kad devos audumu meklējumos un atradu super smuku zilu ķīniešu zīda audumu, sapratu, ka tieši no tā acu masku šūšu arī kā dāvanu savai draudzenei uz dzimšanas dienu, kura tieši tobrīd tuvojās. 

Tā nu gluži neplānoti mana šujamo acu masku bilance bija izaugusi līdz četrām. :) 


Abas zilās maskas priekšpusē ir no zila t.s. ķīniešu zīda. Nezinu gan vai tāds ir īstenais šī auduma nosaukums, bet domāju, ka tie, kas kaut ko šad & tad šuj - noteikti sapratīs kuru audumu es domāju. :) 

Ļoti sen neko nebiju ar tāda tipa audumu šuvusi, tāpēc pavisam noteikti biju piemirsusi cik tas ir ļoooooooti irstošs un, manuprāt, problemātisks šūšanai. Mana pagaidām vienīgā atziņa, kas darbojas, lai apturētu tā iršanu ir malu apdedzināšana. No pareizas pieejas šūšanai gan tā noteikti varētu arī nebūt visizsmalcinātākā stratēģija :D bet tas tiešām bija mans vienīgais risinājums. To, ka šī noteikti nav pareizāka pieeja apliecina fakts, ka vienu pusgatavu masku apdedzināju pārāk tik pamatīgi, ka varēju visu piegriešanas procesu sākt no jauna.


No kreisās puses vienai maskai ir filcs, bet otrai satīna odere. To, kura ar oderi šuvu pirmo, jo saplusojot oderes slīdēšanu ar augšējā auduma super slīdamību - pavisam noteikti zināju, ka otra maska ar oderi nesekos.


Rozā maskām savukārt izmantoju makslīgās kažokādas audumu. Maza atziņa arī no šīm abām maskām - lai cik patīkama būtu tāda pūkaina maska, kažokāda nav gluži pats piemērotākais audums acu maskām, jo pat liekot visplānāko pildījumu un apgriežot pūkas no malām, bija diezgan pagrūti piešūt slīpā diega lentīti tieši tāpēc, ka kopumā maska ir pārāk bieza. 
Turklāt rozā mazo masku vajadzēja samazināt uz 2gadniecei piemērotu lielumu, bet mans rozā kažoks nepavisam neļāvās nekādu mēru atzīmēšanai :) tāpēc nācās griezt ar brīvu roku un mani joprojām nepamet sajūta, ka forma īsti perfekta tomēr neizdevās.


Manam stāstam gan ir laimīgas beigas - visi dāvanu saņēmēji bija ļoti priecīgi & un cik man zināms tiešām maskas arī lieto! :) 


Un kā Jums ar acu maskām? 

2 komentāri:

  1. Jaukas, ikdienā noderīgas dāvaniņas! :))) Man ļoti patīk zilais audums - tāds smalks šķiet!
    Jauki, ka uzrakstīji par tapšanas procesu! Mans lielais puika:D Jā, jā puika domā, ka viņam vajadzētu ko tādu! Tas tāpēc, ka mazais brālis vakaros mīl lasīt, bet lielajam traucē gaisma... Acu maska šķiet risinājums, lai abiem labi! :))

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Inga! :) Jā, acu maska patiešām ir noderīga, kad vajag gulēt pie gaismas, pa dienu vai vienkārši traucē apkārtējie.. un man tiešām liekas, ka nereti ar acu masku pat labāk izguļos. :)

    AtbildētDzēst