pirmdiena, 2012. gada 23. janvāris

Dāvana pavasara sajūtām :)


Man ir ļoti jauka vecmāmiņa. Ļoti, ļoti, :) Turklāt neskatoties uz savu patiešām cienījamo vecumu viņa ir īsta lēdija - allaž ir sapucējusies, pavisam sievišķīgi uztraucas par savām krunciņām, apmeklē koncertus un teātrus, ir lietas kursā par visām jaunākajām grāmatām, ik dienas iet pastaigā kopā ar savu draudzeni, nekad nevienu neaizmirst apsveikt jubilejās vai citos svētkos, vienmēr priecājas uzņemt ciemiņus,  ir īsta brīnumdare virtuvē un vēl un vēl, un vēl..

Kā šādu jauku lēdiju iepriecināt? Nu, protams, ar kaut ko sievišķīgu + tam visam pievienojot arī pārsteigumu. :)

Pēc šādas shēmas tapa mana pavasara sajūtu dāvana vecmāmiņai. Sākotnējā ideja volānšalle gan ar domu apauga pamazām. 
Kad šalle bija gatava izdomāju, ka pavisam noteikti klāt piederētos arī pieskaņoti cimdi. Savukārt, kad nopirku cimdus, iedvesmojoties no Aijas nolēmu cimdus mazlietiņ izrotāt.
Te, lūk, sākotnējais variants:


Un te gala rezultāts:
Aija, liels, liels paldies Tev par ieteikumiem attiecībā uz tehnoloģisko procesu + Tavus cimdus es vari tikai apbrīnot & apbrīnot, jo es savus, lai nonāktu līdz tādam gala rezultātam, kādam nonācu pāršuvu & pāršuvu.. sākot jau ar nespēju izdomāt, ko šūt, līdz beidzot ar dažādām tehniska rakstura grūtībām. :)

Kad dāvana bija gatava, lielākam pārsteigumam tā pie saņēmējas ceļoja pa pastu. Pārsteigums arī tāpēc, ka dāvana negaidīta un nav uz kādiem konkrētiem svētkiem, turklāt mīkla par sūtītāju (paldies pastam, kas atsūtot uzaicinājumu neraksta, kas ir paciņas sūtītājs) saglabājās teju līdz atvēršanai.

Lai Jums priecīga nedēļa & izdodas iepriecināt gan sevi, gan kādu mīļo cilvēku! :) 

5 komentāri:

  1. Cik tas ir jauki, ka spēj tā pārsteigt vecmāmiņu!Pārsteigums jau pats par sevi ir ļoti jauka lieta, bet , ja pārsteidz ar kaut ko pāšgatavotu, tad ....Vienvārdsakot aizkustinoši!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti jauka un patīkama dāvana, vecmāmiņai noteikti patiks, esmu par to pārliecināta! :)
    Nu jā, Andra, tā pieredze nāk ar laiku, es tiešām esmu uzšuvusi laikam kādus 200 cimdus :D, bet Tev sanāca ļoti skaisti!

    AtbildētDzēst
  3. Cik mīļi! Varu iedomāties vecmāmiņas priekus! :) Jauki, ka cilvēki viens otru tā iepriecina. :)

    AtbildētDzēst