svētdiena, 2013. gada 20. oktobris

Attīstošā grāmatiņa jeb Ārons laukos

Jau stāstīju, ka pirmais kubs mani aizveda pie nākamā. Nākamais gan vēl nav blogā atrādījies, bet aizveda mani pie attīstošajām grāmatiņām. Ne visas vēl esmu paguvusi ielikt blogā, bet pavisam noteikti varu parādīt attīstošo grāmatiņu mazajam Āronam jeb Ārona piedzīvojumu laukos

Zinu, ka grāmatiņa mazajam Āronam bija daļa no raugu dāvanas. Šūšanu sākot saņēmu uzdevumu ar 3 obligātajiem nosacījumiem: motīvs lauki un noteikti jābūt kaķim un puķēm. Pārcilāju galvā, kas man saistās ar manis pašas bērnību laukos un ķēros pie darba.

Ārons ir īstens rīdzinieks, bet aizbraucot uz laukiem viņš ieraudzīs:

burkānu lauku un varēs palīdzēt gan tos novākt, gan atkal un atkal iestādīt no jauna
 


ābeli ar krāsainiem āboliem, ko paķibināt un paknibināt



Lauki nav lauki bez dzīvniekiem, tāpēc kūtiņā Ārons varēs satikt vistiņu


un mazu rozā sivēntiņu
 


Un pirms braukt mājās, Ārons noteikti salasīs visskaistākās puķes savai mīļajai mammai



Un samīļos kaķīti, lai pēc laika atkal brauktu ciemos :)


 

Priecājos, ka grāmatiņa patika tās pasūtītājai. Un jo dubulti ceru, ka arī mazajam dāvanas saņēmējam.  

Āron, lai Tev priecīgi un ļoti aizraujoši piedzīvojumi laukos! :)
  

P.S.Par Ārona piedzīvojumiem ne tikai laukos, var palasīt šeit - Ārona mammas ļoti interesantajā blogā. :)

27 komentāri:

  1. Jauka un attīstoša grāmatiņa!Skaists darbiņš!

    AtbildētDzēst
  2. KREDĪTU AIZDEVUMI INC.


    Vai jūs esat izvēlējies, kur saņemt aizdevumus, bankas ir atteikušās un tagad esat satraukts par to, kur saņemt aizdevumu. LENDINGTREE piešķirs jums paredzēto aizdevumu. sazinieties ar mums pa e-pastu lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Aizdevums, lai viegli atmaksātu parādu?
    Aizdevums tāda biznesa uzsākšanai, kuru vēlaties veikt?
    Aizdevums izglītības vajadzībām?
    Aizdevums dzīvokļa iegādei?
    Aizdevums šīs sapņu automašīnas iegādei?

    Vairs nemeklējiet, aizdevumu izsniegšana kokiem INC piedāvā aizdevumus
    Nav slēptu maksājumu no 1 000 līdz 20 000 000 EUR / USD / POUNDS
    Ar ļoti zemu 3% procentu likmi
    Mēs esam izveidojuši kreditēšanas un
    finansiāla palīdzība klientiem visā pasaulē.

    Mēs cenšamies saglabāt savu izcilības līmeni Mēs
    piedāvāt mūsu pakalpojumus jebkurā diennakts laikā.
    Mēs piešķiram aizdevumu tiem, kam nepieciešama finansiāla palīdzība no 1 līdz
    20 gadi

    Mūsu pakalpojumi ietver arī

    . reāls finansējums
    . nekustamā īpašuma investors
    . celtniecības aizdevumi
    . uzņēmējdarbības uzsākšanas aizdevumi
    . mājokļa aizdevumi
    . Patēriņa kredīts,
    . FHA aizdevumi
    . personīgie aizdevumi
    . auto aizdevumi
    utt. Ja jums nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, sazinieties ar mums pa tālr

    e-pasts: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-pasts: aizdevums-tree@outlook.com

    WhatsApp: +1(213)419-2419

    Silta doma

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  4. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltīgas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu aizdevumu no viņa tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu bez bailēm, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki.
    Tas bija neticami, ka es saņēmu aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Esmu priecīgs, ka saņēmu aizdevumu no aizdevēja, kurš man palīdzēja ar aizdevumu. Es izmēģināju citu pakalpojumu, bet nekad nevarēju saņemt aizdevumu no šiem pakalpojumiem. Daži no viņiem lūgs man aizpildīt daudz dokumentu, un tas galu galā nebeidzas labi. Bet man ir prieks satikt Latvijas pilsoni Sandiju KUPLEŅA kungu. Man bija iespēja saņemt aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Tagad manam biznesam klājas labi, un es vēlos visiem šodien pastāstīt, jo viņi ir ātri, 100% uzticami un uzticami ar 2% likmi. Tagad es atmaksāju aizdevumu, ko saņēmu no Guro Finance Home. Jūs varat sazināties ar viņiem un netērēt savu laiku. e-pasts: sduplens@gmail.com

    AtbildētDzēst
  6. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņa aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, bez bailēm sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  7. Aizdevuma piedāvājums starp atsevišķu somu

    Mēs esam aģentūra, kas piešķir aizdevumus ikvienam, kam tas ir nepieciešams un kas spēj tos atmaksāt ar procentu likmi 2%.
    Mūsu piedāvājumi svārstās no 5000 EUR līdz 900 000 EUR.
    Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot šo adresi: michaelgrilous@gmail.com

    AtbildētDzēst
  8. HELLO Loan Offer Alert For Everyone! Are you financially down and you need an urgent credit/financial assistance? Or are you in need of a loan to start-up/increase your business or buy your dream house. GET YOUR INSTANT LOAN APPROVAL 100% GUARANTEED TODAY NO MATTER YOUR CREDIT SCORE. WhatsApp:+447535135409 Email: Libertyprivatefunding@yahoo.com , they are Reliable, Fast in communication and Trusted.

    AtbildētDzēst
  9. Laba diena

    Es vēršos pie jums ar lielu cieņu, lai sniegtu savu liecību par to, kā es droši saņēmu savu aizdevumu 25 000 Jordānijas dināru apmērā no Jessica Rojas aizdevumu uzņēmuma, viņa ir ļoti specializējusies aizdevuma piešķiršanā jebkurai nopietnai personai, kas vēlas saņemt personīgo aizdevumu biznesam vai pirkumam. māju vai jebkāda veida aizdevumu, lai mainītu savu sapni.
    mani musulmaņi, brāļi un māsas, es šobrīd esmu ļoti laimīgs cilvēks, lūdzu, palīdziet man pateikties Visvarenajam Allāham un paldies Džesikas Rojas aizdevuma uzņēmumam un visiem uzņēmuma darbiniekiem, es patiešām novērtēju aizdevumu, ko jūs man sniedzāt, un lai Visvarenais Allāhs turpiniet jūs veicināt un svētīt, jo jums nekad nekā netrūks Allāha vārdā Amin.

    LŪDZU, SAZINIETIES TIEŠI UZ UZŅĒMUMA PASTTU VAI SAZINIETIES AR KLIENTU APRŪPES APRŪPES APRŪPĒŠANU WHATSAPP NUMURS +1 (325) 231-4574

    E-pasts (Jessicarojasloanfirm1998@hotmail.com)

    Nevilcinieties sazināties ar Jessica Rojas aizdevuma uzņēmumu tūlīt.

    Ar cieņu

    Ramadhan Daffa kungs

    Paldies

    AtbildētDzēst
  10. Mēs esam finanšu iestāde, kas specializējas projektu atbalstīšanā, palīdzot vecāka gadagājuma cilvēkiem, bezdarbniekiem, hipotēkām un pensionāriem ar procentu likmi 3% atmaksas periodā.

    Lai iegūtu vairāk informācijas, varat sazināties ar mums: mpantzagiota03@gmail.com

    AtbildētDzēst
  11. Vai jums ir nepieciešams kredīts???? Aizdevumi privātpersonām vai biznesa aizdevumi???? Parunā ar mani par to. KONTAKTA VĀRDS: Petr Buzek kungs, ja interesē, lūdzu, sazinieties ar mums::::::petrbuzekloanfirm@gmail.com
    Whatsapp tagad: +639451256230

    AtbildētDzēst
  12. Viktora Andersona aizdevumu uzņēmums. mēs piedāvājam aizdevumu ar likmi 2% jebkurā jums nepieciešamajā aizdevuma summā, un mūsu aizdevuma apstrāde ir ātra un uzticama, lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir nepieciešams aizdevums, un mēs izsniedzam visu veidu aizdevumu. lai iegūtu sīkāku informāciju, sazinieties ar mums pa: ( victorloancompany77@gmail.com ) un whatsapp numuru: ( +2348039856227

    INFORMĀCIJA AIZŅĒMĒJAM

    1) Pilni vārdi:
    2) Valsts:
    3) adrese:
    4) Valsts:
    5) Dzimums:
    6) Ģimenes stāvoklis:
    7) Nodarbošanās:
    8) Tālruņa numurs:
    9) WhatsApp numurs:
    10) Ikmēneša ienākumi:
    11) Nepieciešamā aizdevuma summa:
    12) Aizdevuma termiņš:
    13) Aizdevuma mērķis:

    Saziņas e-pasts: victorloancompany77@gmail.com
    Sazinieties ar Whatsapp: +2348039856227

    AtbildētDzēst
  13. Sazinieties ar Viktora Andersona aizdevuma uzņēmumu, ja jums ir nepieciešams aizdevums, un es dodu aizdevumu ar likmi 2% privātpersonām un uzņēmumiem, un mana aizdevuma apstrāde ir ātra un uzticama, lai iegūtu sīkāku informāciju, sazinieties ar mani pa e-pastu ( victorloancompany77@gmail.com )

    AtbildētDzēst
  14. Sveiki, mani sauc DIHAH OGAH

    Es domāju, ka jūs meklējat aizdevumu, bet nezināt, kā to saņemt, lūdzu, sazinieties ar šo informāciju, ja kādam ir interese.
    Pa e-pastu: ogzdihah8855@gmail.com vai whatsapp kontaktpersona: +49 176 34215369

    AtbildētDzēst
  15. Labdien! Laipni lūdzam Spotcap Global Financial Services! Mani sauc Klaudija Kleina, esmu aizdevējs un arī finanšu konsultante. Piedāvāju visa veida aizdevumu pakalpojumus

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir jā, es ieteikšu sazināties ar manu uzņēmumu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | un jums ir aizdevums savā kontā 24 stundu laikā, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevuma pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudz ko citu), piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro un izsniedzam aizdevumus ar zemu procentu likmi 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevumu produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt kapitāla aizdevumu no vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda attiecība pret ienākumiem, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa banku apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtīt e-pastu uz | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | & Saņemiet atbildi nekavējoties

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums, un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir tavās rokās!!

    AtbildētDzēst
  16. Labdien! Lai saņemtu kredītu, sazinieties ar iepriekš norādīto e-pasta adresi. vai jums ir nepieciešams biznesa vai personīgais aizdevums? Privātpersonām un uzņēmumiem izsniedzam aizdevumus no 3000 € līdz 600 000 000 € ar procentu likmi 2% gadā. Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties pa e-pastu: (dakany.endre@gmail.com)

    Steidzami aizdevuma piedāvājums.

    AtbildētDzēst
  17. Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums? Mēs izsniedzam privātpersonu aizdevumus? Uzņēmējdarbības aizdevumi? Mājokļa kredīti? Lauksaimniecības aizdevumi? Kredīti izglītībai? Debeta konsolidācijas aizdevumi? Kravas automašīnu aizdevumi? Auto kredīti? Viesnīcu aizdevumi? Refinansēt kredītus? un vēl skolas kredīti? Starta aizdevumi? .Piedāvājam ar 2% procentu likmi! Sazinieties ar mums pa: (dakany.endre@gmail.com)

    aizdevuma piedāvājums

    AtbildētDzēst
  18. Labdien un laipni lūdzam Spotcap Global Financial Services! Mani sauc Klaudija Kleina, esmu aizdevējs un arī finanšu konsultante. Piedāvāju visa veida aizdevumu pakalpojumus

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir jā, es ieteikšu sazināties ar manu uzņēmumu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | un jums ir aizdevums savā kontā 24 stundu laikā, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevuma pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudz ko citu), piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro un izsniedzam aizdevumus ar zemu procentu likmi 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevumu produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt kapitāla aizdevumu no vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda attiecība pret ienākumiem, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa banku apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtīt e-pastu uz | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | & Saņemiet atbildi nekavējoties

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums, un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir tavās rokās!!

    AtbildētDzēst
  19. Sveiki,
    Es esmu Maika Čērča finanšu aizdevums, likumīgs aizdevuma aizdevējs, mēs izsniedzam aizdevumus
    uz personīgo kredītu, mājokļa kredītu, aizdevumiem automašīnas iegādei, studentu kredītam, parādiem
    konsolidācijas aizdevums, nenodrošināts aizdevums, riska kapitāla aizdevumi un uzņēmumiem
    ieguldīt un atrisināt finanšu problēmas utt ... mūsu aizdevumi viegli un dalīties
    kapitāls 150 miljonu eiro apmērā, plāno aizdot privātpersonām īstermiņā un ilgtermiņā,
    termiņš ir no 500 līdz 100 miljoniem eiro visiem nopietniem cilvēkiem,
    uzticams, un integrēt tā vēlas veikt aizdevumu. Mana procentu likme 2%, ja
    Jūs interesē mūsu aizdevuma piedāvājums, lūdzu, sazinieties ar mums uz e-pasta adresi
    Vārds: Maika kungs
    E-pasts: agborloanfirm@gmail.com vai sūtiet man ziņojumu WhatsApp +393509685253

    AtbildētDzēst
  20. Labdien! Laipni lūdzam TRUST FUND FINANCE GROUP,INC.

    TRUST FUND FINANCE GROUP mēs piedāvājam visa veida aizdevumu pakalpojumus:

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir jā, es ieteikšu sazināties ar manu uzņēmumu pa e-pastu: trustfundfinancegroup@gmail.com | vai nosūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +447477169213, un 24 stundu laikā kontā ir aizdevums, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevuma pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudz ko citu), piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro/ASV DOLĀRU un izsniedzam aizdevumus par zemu cenu. procentu likme 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevumu produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt akciju aizdevumu no vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda attiecība pret ienākumiem, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa banku apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtīt e-pastu uz | trustfundfinancegroup@gmail.com | vai nosūtiet īsziņu vietnē WhatsApp pa: +447477169213 un nekavējoties saņemiet atbildi

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums, un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir jūsu rokās!
    ar laba vēlējumiem,
    Aizdevuma darbinieks,
    Elizabete Saulaina.
    e-pasts: trustfundfinancegroup@gmail.com
    Tālr.: +447477169213

    AtbildētDzēst
  21. Laba diena katram! Es vēlos izmantot šo mediju, lai pastāstītu jums par godīgu aizdevuma uzņēmumu, kas man palīdzēja saņemt komerciālu aizdevumu ar saprotamiem noteikumiem. viņi piedāvā visu veidu aizdevumus.
    Saziņas e-pasts: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447300508785





    Laba diena katram! Es vēlos izmantot šo mediju, lai pastāstītu jums par godīgu aizdevuma uzņēmumu, kas man palīdzēja saņemt komerciālu aizdevumu ar saprotamiem noteikumiem. viņi piedāvā visu veidu aizdevumus.
    Saziņas e-pasts: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447300508785

    AtbildētDzēst
  22. Piesakies jau šodien. Mēs esam 100% likumīgi, mēs sniedzam ļoti zemus procentus 2% aizdevumus Sazinieties ar mums pa pastu (gracelille322@gmail.com)
    ATBALSTĪBAS FONDA FINANŠU PAKALPOJUMI:
    =================================
    * Komerciālie aizdevumi.
    * Aizdevumi privātpersonām.
    * Uzņēmējdarbības aizdevumi.
    * Investīciju aizdevumi.
    * Aizdevumi attīstībai.
    * Pirkt kredītus.
    * Būvniecības kredīti.
    * Uzņēmējdarbības aizdevumi un daudz kas cits:
    Lai iegūtu plašāku informāciju, rakstiet mums uz e-pastu (gracelille322@gmail.com).

    AtbildētDzēst
  23. Pārdodam speciāli ieprogrammētas debetkartes.
    Šīs kartes var izmantot, lai izņemtu skaidru naudu jebkurā bankomātā vai swipe & veikalos, tirdzniecības vietās un jebkurā tirdzniecības vietā.
    Šīs kartes pārdodam visiem mūsu klientiem un ieinteresētajiem pircējiem visā pasaulē, kartēm ir noteikts izņemšanas limits katru nedēļu.
    Mēs pārdodam šīs kartes visiem mūsu klientiem un ieinteresētajiem pircējiem visā pasaulē. Dažām kartēm ir noteikts ikdienas izņemšanas limits 5000 bankomātā un līdz 100 000 tēriņu limits atkarībā no lietojuma.
    Kļūt bagātam un dzīvot bagāto un slaveno dzīvesveidu ir daudzu cilvēku sapnis. Un, lai gan lielākā daļa cilvēku dodas uz darbu vai meklē citas ētiskas metodes, kā pelnīt naudu tiešsaistē.
    Programmētā debetkarte spēj izņemt naudu no jebkuriem bankomātiem, jo uz tās nav vārda un tā ir universāla, turklāt nav izsekojama.
    Iegādājoties kādu no šīm kartēm, jums būs nauda uzņēmējdarbībai, iepirkšanās un dzīvošanai paaudzēm un kopienām.
    PROGRAMMĒTA tukša bankomāta karte tiks piegādāta jums jebkurā vietā pasaulē.
    E-pasts: atmservices44@yahoo.com
    E-pasts: atmservices44@aol.com

    AtbildētDzēst
  24. Fast cash offer for you today at just 2% interest rate, both long and short term cash of all amounts and currencies, no collateral required. Apply now for your instant approval and transfer. contact us now (WhatsApp) number +918131851434 sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti

    AtbildētDzēst
  25. Vai jums ir nepieciešams aizdevums? Šādā gadījumā sūtiet e-pastu uz: dakany.endre@gmail.com

    Vai jums ir nepieciešams aizdevums? privātie aizdevumi? biznesa aizdevums? hipotēka? Lauksaimniecības un projektu finansējums, ĀTRIE KREDĪTI. Vai jums ir nepieciešams aizdevums, lai nomaksātu parādus, samaksātu rēķinus vai uzsāktu jauku biznesu? ? Izsniedzam visa veida aizdevumus ar 2% procentiem! Saziņas e-pasts: (dakany.endre@gmail.com)

    Steidzami aizdevuma piedāvājums.

    AtbildētDzēst
  26. Es vēlētos jūs visus ieteikt uzticamam un patiesam privātā aizdevuma aizdevējam, kurš apstiprināja manu aizdevumu tikai dažu stundu laikā pēc tik daudziem neveiksmīgiem mēģinājumiem saņemt aizdevumu, es biju pārsteigts un priecīgs, ka privātais aizdevējs mani izglāba un piedāvāja aizdevums ar 2% procentu likmi, sazinieties ar viņu tagad, ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums E-pasts: richardcosmos5@gmail.com

    AtbildētDzēst