piektdiena, 2014. gada 14. marts

Avokado + laims jeb raw kūka


Pavasaris + kūkas nav saderīga kombinācija, bet pavasaris + raw kūka ir pat ļoti. Ļoti viegli, ļoti svaigi un ļoti veselīgi. 

Svaigēdāju saldumi man vienmēr garšojuši, bet līdz šim tos biju ēdusi tikai raw kafejnīcās. Tomēr pēc šīs kūkas pavisam noteikti jūtu, ka tieši raw saldumu un varbūt ne tikai saldumu receptes pavasarī ienāks mūsmājās. 

Lielākais atklājums ir kūkas svaigā garša un tas, ka tā nav nospiedoši taukaina vai vnk nospiedoši pēc avokado, kā varētu iedomāties. Tāpēc noteikti iesaku pamēģināt. :)
Recepte apvienojums no šīs un šīs + mani papildinājumi.

Vajadzēs:

Pamatnei:
1) 180g dateles
2) 150g mandeles
3) 150g indijas rieksti
4) 2 tējkarotes kokosriekstu eļļas

Pildījums:
1) 4 gatavi avokado
2) 1 vaniļas pāksts
3) 1 laims (sula un rīvēta miziņa)
4) 6 tējkarotes medus (variējams daudzums atkarībā no tā cik saldu gribas)
5) 3 tējkarotes kokosriekstu eļļas

Mērce:
1) avenes + cukurs pēc garšas

Visas pamatnes sastāvdaļas sablenderē ar S asmeņa blenderi. Sanāks nedaudz lipīga un ļoti garšīga masa, kuru tā vien varētu apēst arī tādu kāda ir. 


Tālāk liku masu kūkas formā un mazliet nostāvēties saldētavā, kamēr gatavoju pildījumu. 


Tikmēr sablenderē avokado, vaniļu, medu un laimu (sulu un norīvētu miziņu) + pēc garšas saldumam piejauc medu. 


Sanāks koša zaļa masa. 


Tālāk masu liek kūkas pamatnītē un saldētavā. Es darīju tā, ka 4h noturēju saldētavā un apmēram 2h pirms ēšanas ledusskapī. Sagriezta gabaliņos bija saturīga un pildījuma daļa turējās kopā.


Klāt ēdu ar svaigu aveņu mērci (no saldētavas krājumiem). 

Ir ļoooti garšīgi :) un lielākais pārsteigums - pavisam vieglā sajūta pēc ēšanas. Garšo arī medus neēdājiem (starpcitu nav sagaršojams).


Kādas ir jūsu iecienītākās svaigēdāju receptes?

33 komentāri:

  1. Jā, manā blogā arī ir dažas ''svaigās'' receptes un katra no tām ir mana mīļākā recepte :D
    Paldies par šo, izskatās ļoti kārdinoša!

    AtbildētDzēst
  2. O, izskatās interesanti. Būs jāpamēģina. :)

    AtbildētDzēst
  3. Kuka tiesam atra un loti garda. Es vel liku klat mazliet agara, lai virsma butu stingraka.
    + iesacejiem japieliek klat jauns blenderis ;)

    AtbildētDzēst
  4. Šis ir kaut kas, ko jau kādu laiku vēlos pamēģināt. Varu tikai iedomāties cik krēmīgs ir pildījums, pateicoties avokado. ahh..

    Brigita,
    http://www.lostinpattern.com

    AtbildētDzēst
  5. kāds diametrs formas pamatnei?

    AtbildētDzēst
  6. Andra,
    pamēģināju - sanāca ļoti laba. Izgreznoju ar mellenēm un ābeļziediem, visi noelsās, kūku ieraugot :) Paldies par recepti!
    Marija

    AtbildētDzēst
  7. supergarda un laba- viena no mūsu ģimenes iemīļotākajām! :)

    AtbildētDzēst
  8. Es medus vietā lieku agaves sīrupu- tas tā- tiem, kas medu neēd ;)

    AtbildētDzēst
  9. Vai kāds var pateikt, vai kokoeriekstu ēļļu, kas ir cietā stāvoklī Jūs kausējat?

    AtbildētDzēst
  10. Ļoti kārdinoši, būs jāpamēģina - ievietoju savā recepšu sarakstā. Paldies.

    AtbildētDzēst
  11. aizdevumu! aizdevumu! aizdevumu!Vai jūs meklējat cienījamu un akreditēta privāta aizdevuma uzņēmums, kas nodrošina aizdevumu par dzīves laikā iespēja.Mēs piedāvājam visu veidu aizdevumus ļoti ātri un viegls veids, individuālie aizņēmumi, auto aizdevumi, hipotekāro kredītu, studējošo kredītu, uzņēmuma aizņēmumiem, investīciju aizdevumu, parādu konsolidācijai un daudz ko citu.Ir ticis noraidīts, bankas un citas finanšu iestādes?Jums ir nepieciešams konsolidācijas iegādes kredīts vai hipotēkas kredīts? Nav izskatīsies vairāk mēs esam atnākuši, lai visas savas finansiālās problēmas, pieder pagātnei.Mēs aizdot līdzekļus privātpersonām un uzņēmumiem, kas nepieciešama finanšu palīdzība 2 % apmērā.Nekādas sociālās apdrošināšanas numuru, kas nepieciešams un nav kredīta pārbaude nepieciešama, 100 % garantēta.Es vēlos izmantot šo vidēja jums paziņot, ka mēs nodrošinām drošu un labvēlīgu palīdzību, un mēs būsim priecīgi jums piedāvāt aizdevumu.Tad nosūtiet mums e-pastu: pieteikties aizdevumam (anitagerardloanfirm@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  12. KREDĪTU AIZDEVUMI INC.


    Vai jūs esat izvēlējies, kur saņemt aizdevumus, bankas ir atteikušās un tagad esat satraukts par to, kur saņemt aizdevumu. LENDINGTREE piešķirs jums paredzēto aizdevumu. sazinieties ar mums pa e-pastu lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Aizdevums, lai viegli atmaksātu parādu?
    Aizdevums tāda biznesa uzsākšanai, kuru vēlaties veikt?
    Aizdevums izglītības vajadzībām?
    Aizdevums dzīvokļa iegādei?
    Aizdevums šīs sapņu automašīnas iegādei?

    Vairs nemeklējiet, aizdevumu izsniegšana kokiem INC piedāvā aizdevumus
    Nav slēptu maksājumu no 1 000 līdz 20 000 000 EUR / USD / POUNDS
    Ar ļoti zemu 3% procentu likmi
    Mēs esam izveidojuši kreditēšanas un
    finansiāla palīdzība klientiem visā pasaulē.

    Mēs cenšamies saglabāt savu izcilības līmeni Mēs
    piedāvāt mūsu pakalpojumus jebkurā diennakts laikā.
    Mēs piešķiram aizdevumu tiem, kam nepieciešama finansiāla palīdzība no 1 līdz
    20 gadi

    Mūsu pakalpojumi ietver arī

    . reāls finansējums
    . nekustamā īpašuma investors
    . celtniecības aizdevumi
    . uzņēmējdarbības uzsākšanas aizdevumi
    . mājokļa aizdevumi
    . Patēriņa kredīts,
    . FHA aizdevumi
    . personīgie aizdevumi
    . auto aizdevumi
    utt. Ja jums nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, sazinieties ar mums pa tālr

    e-pasts: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-pasts: aizdevums-tree@outlook.com

    WhatsApp: +1(213)419-2419

    Silta doma

    AtbildētDzēst
  13. Sveiki visiem, es esmu Abdur Razzaq, es dzīvoju Losandželosā. Es vēlos dalīties ar šo lielisko liecību par to, kā es saņēmu savu aizdevumu no aizdevumu kredītiestādēm, kad viņi mūs izmeta no mūsu mājas, kad es vairs nevarēju samaksāt savus rēķinus. , pēc tam, kad mani aplaupīja dažādi tiešsaistes uzņēmumi un mana banka un citas krājaizdevu sabiedrības, kuras es apmeklēju, man atteica aizdevumu. Manus bērnus pieskatīja saimnieks, es biju viena uz ielas. Līdz kādu dienu ignorēju kādu vecu kolēģi, kurš mani iepazīstināja ar Kredītu kredītiestādēm. Sākumā es viņai teicu, ka viņa nav gatava uzņemties risku aizņemties citu kredītu internetā, taču viņa man apliecināja, ka par tiem ir saņēmusi manu aizdevumu. Labāk padomājot, es paņēmu mājasdarbu dēļ, nokārtoju testu un pieteicos aizdevumam, par laimi, es saņēmu aizdevumu USD 50 000,00 no (loancreditinstitutions00@gmail.com). Ar prieku uzņemos risku un piesakos aizdevumam. Mani bērni tika atgriezti, un tagad man pieder māja un uzņēmums. Es pateicos kredītu kredītiestādēm par manas dzīves jēgas piešķiršanu, kad es zaudēju visas cerības. Varat arī sazināties ar viņiem caur WhatsApp (+393512114999)

    AtbildētDzēst
  14. Labdien un laipni lūdzam Spotcap Global Financial Services! Mani sauc Klaudija Kleina, esmu aizdevējs un arī finanšu konsultante. Piedāvāju visa veida aizdevumu pakalpojumus

    Vai jums ļoti nepieciešams finansiāls atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir jā, es ieteikšu sazināties ar manu uzņēmumu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | un jums ir aizdevums savā kontā 24 stundu laikā, jo mēs sniedzam lieliskus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevuma pakalpojumus (personīgais aizdevums, biznesa aizdevums un daudz ko citu), piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro un izsniedzam aizdevumus ar zemu procentu likmi 3% gadā. Mans uzņēmums palīdzēs jums sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevumu produktu klāstu.

    Es atzīstu faktu, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams to risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti saņemt kapitāla aizdevumu no vietējām bankām vai citām finanšu iestādēm, jo augsta procentu likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda attiecība pret ienākumiem, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresa banku apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī - jūs varat saņemt aizdevumu un pabeigt darījumus jebkurā laikā un vietā

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem/jautājumiem? - Sūtīt e-pastu uz | spotcapglobalservices@gmail.com | vai sūtiet īsziņu vietnē WhatsApp, izmantojot: +31642117819 | & Saņemiet atbildi nekavējoties

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums, un jūs saņemsiet aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir tavās rokās!!

    AtbildētDzēst