svētdiena, 2011. gada 4. septembris

Svārki ar plato gumiju


Līdzīgi kā ar kruzuļoto šalli, par svārkiem ar plato gumiju es domāju apmēram 1/2 vasaras.. līdz augusta sākumā uzšuvu :)
Audums ir pavisam plāns un burzīgs satīns no Abakhan vasaras izpārdošanas. Ļoti raibs un puķains, bet pa manam - tieši tādai arī jābūt vasarai :)

Kā es viņus šuvu? Pavisam vienkārši - nogriezu audumu vēlamajā garumā, tā kā man bija no 2 daļām, tad  savienoju tās kopā un apšuvu maliņas. Tad sašuvu gumiju un visbeidzot vienoju abas daļas kopā.  
Šādu plato gumiju mēģināju piešūt pirmo reizi. Manas atziņas - nav sarežģīti, bet ir daži knifi (acīgākie un lielākie šūšanas eksperti iespējams pamanīs :) )



Kad svārki bija gatavi, sev par nožēlu secināju, ka man tie tomēr īsti nepiestāv.. varbūt arī piestāv, bet tad gribētos, lai tie ir mazāk kupli vai vienkārši izskatās drusku savādāk. Tā gan laikam mēdz gadīties, ja šuj uz dullo un bez piegrieztnes :)

Kad jau biju sataisījusies uz ārdīšanu un izdomājusi divus citus pārveidotos variantus ko un kā darīt tālāk.., jo audums man ļoti, ļoti patīk (un varu kost pirkstos, ka nenopirku krietni vairāk), maniem vasarīgajiem svārkiem uzradās jauna pretendente, kurai viss patika & apmierināja.. tā nu atcēlu ārdīšanas opciju un atdāvināju svārkus.
Siguci, lai labi valkājas! :)

3 komentāri:

  1. Manuprāt, tā ir baigi labā sajūta, ja kādam iepatīkas un ievajagas to, ko esi radījis, vai ne? :)
    Patiešām- lai labi valkājas! Un čaklas rokas jau uztaisīs sev vietā ko citu!

    AtbildētDzēst
  2. Jap, sajūta tiešām forša :) Un citi svārki arī kā reiz jau top vietā :)

    AtbildētDzēst