otrdiena, 2013. gada 5. februāris

Marshmallow saldais


Ātrais saldais = marshmallow + krējums + augļi/ ogas. 

Šī recepte nu nepavisam nav inovatīva un noteikti būs izmēģinājuši visi, kas skatās dažādus Tv ēst gatavošanas raidījumus un šovus, jo tajos šis ēdiens, man liekas, rādīts daudz & dikti.

Vienu dienu ļoti sagribējās kaut ko garšīgu, bet tomēr ne tik ļoti, lai ietu uz veikalu. Sāku pārkrāmēt virtuves plauktiņus un ko domājies - izrādās, ka mani tur gaida sen aizmirsta paka ar marshmallowiem. Tīrā veidā kā mūsu pašu zefīri man viņi negaršo, domu cept uz sveces pat neizskatīju, tāpēc tapa saldais. 

Vajadzēs:
1) 150g (1/2 no bildē redzamās pakas) marshmallow pastilas
2) apmēram 3 ēdamkarotes skābā krējuma
3) augļi/ ogas - man bija atsaldētas upenes

 

Viss vienkārši un pagatavošana ir max 5min. Tā kā mani marshmallows gabaliņi bija palieli, sagriezu uz 1/2 un tad liku klāt krējumu. Tad atliek visu kārtīgi samaisīt un ļaut drusku ievilkties. Jo vairāk nostāvās, jo marshmallows paliek tādi mitrāki un izkusušāki. Es noturēju aptuveni 30min. Pēdējā bildē var redzēt, ka ir drusku vizuāli mainījušies, kopš sajaukšanas brīža. 

 
Tas arī viss - saldais gatavs. Ēdu kopā ar svaigām upenēm, liekot pa kārtām. No daudzuma cik iejaucu sanāk apmēram 4 šādas porcijas. 


Tā kā marshmallows ir ļoti saldi, tad upenes piedod foršu skābenumu (nu tas, protams, ja garšo upenes). Vasarā kaut kur ciemos šādu ciemos ēdu ar svaigām zemenēm un vēl putukrējumu - arī garšīgi, bet drusku pa saldu priekš manis. 

Un ko Jūs sakāt par šo saldo?  

4 komentāri:

  1. zemenes ir par saldu..upenes, tumši sarkanās jāņogas - tieši laikā..

    AtbildētDzēst
  2. nu vo, es šitādus raidījumus neskatos un man nebija ne jausmas, ka var ko tādu pagatavot :))) Paldies par receptīti :)
    Man gan tie pufīgie brīnumi ļoti garšo, tāpēc pa virtuves skapīšiem tādus neatrast, bet siekala jau notecējusi, kā gribas tādu saldo notiesāt :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Inese, re kā forši.. :) A es pirms publicēju vēl ļoti domāju - vai maz vajag.. Ja esi marshmallow cienītāja, tad tiešām noteikti izmēģini - ir garšīgi + super ātri. ;)

      Dzēst
    2. ceturtdien dēlēnam bija viena no n-tajām vārda dienām (viņam ir divi vārdiņi, viens no tiem ir kalendārā neierakstītais, tā ka jāsvin arī 22.maijā :D), izdomāju, ka kopā ar mazo māsiņu visi pagatavosim šo ne īpaši viltīgo saldo :))) Gatavošanas process bija feins, saldētas upenes ar mājās atradās... bija garšīgs, bet pēc tam mazliet šķebināja - laikam nevajadzēja sataisīt tik daudz un vēl ēst papildus porciju :)))

      Dzēst