piektdiena, 2013. gada 27. septembris

Dzeltens rudens. Dzeltenas šalles.

Ir cilvēki, kas priecājas par rudens atnākšanu. Laikam šogad rudeni mīlošakais no man zināmajiem (nu vismaz virtuāli) ir Aija

Arī es pati esmu pieskaitāma pie tiem, kam diezgan labi patīk rudens - raibas lapas, dzestri rīti, foršas šalles, smuki zābaki, spirgtums gaisā.. un vēl un vēl.. tas viss ir rudens un man tas tiešām patīk. Lietus, kas gāž aumaļām un pliki koki novembrī - tas viss man ne pārāk un tad parasti ātrāk gaidu īstu ziemu ar mīnusiem un sniegu.  

Bet ir arī otrie - tie, kas nemaz, nemaz negrib rudeni. Mana mamma pieskaitāma pie tiem otrajiem. Un gadiem ejot nekas nemainās - viņai rudens ļoti nepatīk.
 
No savas bērnības atceros, ka mamma jau pēc Jāņiem, kad dienas mazliet, bet sāka palikt īsākas, periodiski noskurinājās - ak, tuvojas, tas rudenis, savukārt uzreiz pēc Ziemassvētkiem viņai sākas lielā pavasara gaidīšana, jo dienas taču paliek gaišākas un garākas. Manas mammas versija par šo visu - man patīk rudens, jo esmu dzimusi oktobrī, savukārt viņai pavasaris, jo dzimšanas diena maijā.
 
Jau atvaļinājumā man tapa dāvana mammai - vasaras pagarināšanas vai rudens sagaidīšanas (ja nu kas mainās un šogad tomēr gribas rudeni) šalle! 
 

Audums - trikotāža no Abakhan, kas nošūta ar gumijas diegu. 


Ļoti patika šis audums, ka tagad nevaru izdomāt kā vienu mazu gabaliņu, kas man vēl palika varētu pastiept lielāku. Vai kas ir tik miniatūrs, ka varētu sanākt man pašai.

P.S.Vai Jums patīk rudens? :)

4 komentāri:

  1. Šalle burvīga! Rudens patīk pat ļoti. Tas ir mans mīļākias gadalaiks:) Patreiz gan pietrūkst Latvijas rudens ar spirgtajiem rītiem un smukajiem zābakiem...

    AtbildētDzēst
  2. Rudens patīk :), bet nepatīk lietus, kas nerimstas nu jau kuro dienu :(

    Šalle vienkārši pasakaina!

    AtbildētDzēst
  3. Dzeltenā krāsa apģērbā tik tiešām ir retums!

    AtbildētDzēst