piektdiena, 2011. gada 12. augusts

Rudens ieskaņās

Beidzamo dienu lietus maratons un vēsīgais laiks mani mudina atcerēties par adīšanu.. Nezinu ar ko tas saistīts, bet vasarā man negribas ne adīt, ne šūt, bet tiklīdz paliek vēss un tumšs - tā ideju pilna galva :)

Tā  nu vakar iesāku adīt šalli, kas pēc tradīcijas kopā ar cimdiņiem būs dāvana manai foršajai māsai vārda dienā :)

Bet kamēr jaunā dāvana vēl top - bildes ar pagājušā gada dāvanu - cimdi, puscimdiņi un volānšalle.
Cimdi tapuši visnotaļ iedvesmojoties no Aijas skaistajiem cimdiem. Jāsaka gan, ka man dekoru piešūšana teju vai likās ilgāka kā pašu cimdu uzadīšana.  

Cimdiņi

Puscimdiņi


Un te viss komplekts kopā


Un kā Jums ar adīšanas un šūšanas iedvesmu? :)

5 komentāri:

  1. Brīnišķīgs komplekts.
    Man gan nav tāda brīža, kad negribētos adīt. Turklāt pirms pāris dienām paskatījos, ka līdz Ziemassvētkiem vairs tikai kaut kādas 136 dienas, tātad pats, pats pēdējais laiks ķerties klāt dāvanau gatavošanai, ja gribu vismaz tuvākajiem cilvēkiem kaut ko uzšūt vai uzadīt.

    AtbildētDzēst
  2. Piekrītu Diānai... daru viskautko, bet vienmēr secinu- nē, adīt man patīk vislabāk! Varbūt tas saistīts ar to, kā adīšanu vislabāk var savienot ar televizora skatīšanos un vīna iemalkošanu (šis ir citāts no vienas rokdarbnieces intervijas žurnālā Ieva, man tas trakoti patīk, lai gan, nemaz neesmu vairs tāda liela vīna cienītāja) :D

    Skaistas dāvaniņas... jā, cimdu izrotāšana prasa zināmu pacietību! :D

    AtbildētDzēst
  3. Paldies, meitenes! :)

    Laikam telepātija, jo mēs tieši šodien ar draudzeni runājām, ka laikam jāsāk domāt par Zsv, lai visus radus un draugus varētu apdāvināt ar paššūtām, pašadītām un visādi citādi pašgatavotām dāvanām.

    AtbildētDzēst
  4. Man gan gadalaiki stipri ietekmē - vasarā nevaru adīt, pat īsti nekādu adīšanas ideju nav, jo ir taču silti un saulaini :), bet ziemā uz izšūšanu prāts nenesas, tad tikai dzijas un adatas un visas domas par adīšanu un tamborēšanu - īsti izskaidrot nevaru, tas viss notiek zemapziņā, es tikai pakļaujos :D

    AtbildētDzēst
  5. Ar nepacietību gaidu savu jauno "rudens kolekciju". :))

    AtbildētDzēst