trešdiena, 2011. gada 10. augusts

Saldējums - ātrs un vienkāršs


Lai gan biežais lietus arvien biežāk liek atcerēties par tuvojošo rudeni, joprojām der uzēst arī saldējumu. Man ļoti garšo mājās taisītais saldējums, tomēr vairums no tiem man liekas pārāk trekni, tāpēc šis ir tāds - minimalizēts variants pēc sastāvdaļām, turklāt ļoooti vienkārši un ātri pagatavojams.

Vajadzēs:
 1) 2 Kāruma bezpiedevu baltie jogurti
 2) apmēram 300ml kondensētais piens
 3) augļi, ogas pēc vēlēšanās

Saputoju jogurtu - var redzēt, ka putošanas rezultātā, tas nedaudz maina struktūru. Tad lieku klāt kondensēto pienu un atkal saputoju. Kopējais putošanas ilgums aptuveni kādas 3 - 5min. Tas arī viss - saldējums ir gandrīz gatavs :)
Tālāk lieku visu saldētavā un tā kā man nav saldējuma mašīnas, tad aptuveni 3reizes ik pēc 30 līdz 45min atkal saputoju.




Salīdzinājumā ar īstajām saldējumu receptēm šī, man liekas, ir mazāk jūtīga attiecībā uz saputošanu un potenciālo ledus kristāliņu izveidošanos.
Nav tik ļoti krēmīgs kā receptēs arī olu krēmu, bet nav arī trekns. Ideāli kopā ar augļiem vai ogām :)

Garšo garšīgi :)

2 komentāri:

  1. O, šādu recepti- ar kondensēto pienu gan redzu pirmo reizi, ļoti interesanti! :) Anitas saldējumu jau gribēju izmēģināt, šis uzreiz nākamais rindā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Aija, šis ir ļooti vienkārs.. un varbūt drīzāk par tādu īstā saldējuma brālēnu uzskatāms :D
    Man pašai ar plānā ir izmēģināt Anitas saldējumu :)

    AtbildētDzēst