trešdiena, 2011. gada 12. oktobris

Šalle + dūrainīši


Šī šalle un dūrainīši man bija pasūtījuma dāvana vienai mazai 3gadniecei. Kā jau pieklājas - dzija mīksta un krāsas iekš rozā. :)

Dāvana gan bija jau uz pagājušā gada rudens/ ziemas sezonu, tā kā esmu visnotaļ labi informēta, ka tapa aktīvi valktāta, atzīta par labu esam un tagad prasās pēc lielākiem izmēriem. Bet kāpēc es vispār atcerējos par šo šalli? Dāvanu taisīju vēl tad, kad mana draudzene nemācēja adīt.. pa ziemu un vasaru viss mainījās.. un šodien viņa man priecīgi izstāstīja, ka tagad šalli varēs uzadīt pati. Uz priekšu, mīļā! :)

Šalle adīta patenta adījumā + galos bārkstis.


Ar pantentu man vienmēr vienādi - kamēr adu vismaz 3 un vairāk reižu sev nosolos, ka nekad vairs, jo uz priekšu "iet" pārāk lēni..., tomēr paiet laiks.. un atkal viss riņķis sākas no jauna. :D Identiski pēc šī modeļa man bija arī ar māsas šalli..  un nupat tieši vakar sevi pieķēru pie domas, ka sāku atkal apsvērt jaunas šalles adīšanu. :)

Cimdiņi ir klasiski dūrainīši + augšā izveidoju kaut ko līdzīgu mīkstiem bumbuļiem no pom-pom tipa dzijas.


Ideja par bumbuļiem bija "uz dullo" un bez kādas jau esošas pamācības, tāpēc tagad vēlreiz šādus adot noteikti būtu lietas, ko darītu savādāk. 


Kā es viņus adīju? Pom-pom dziju adīju kopā ar parasto un ik pa dažiem valdziņiem atstāju ārpusē pom-pom dzijas  pūkaino pušķi, kas veido bumbulīti. Lielākā problēma bija panākt, lai visi bumbuļi jeb pūkainās dzijas daļas sanāktu uz cimda ārpusi, bet iekšpuse pie rokas paliktu gluda. Pom-pom dzija gan uz šo visu izgāja pat nepieklājīgi maz, tāpēc manos krājumos joprojām ir kārtīga lieluma fice, kurai cits pielietojums pagaidām nav atradies.

Nu ko - esmu pastāstījusi par savu pagājušā gada veikumu un  varu gaidīt bildes no draudzenes ar viņas šī gada veikumu. :)

3 komentāri: