pirmdiena, 2011. gada 31. oktobris

Mežģīņotā volānšalle + nedēļas nogale

  

Pagājusī nedēļa likās tika gara un ilga, ka brīvdienās biju apņēmusies darīt - neko jeb tikai to, ko gribas! :) 
Plāns pēc pilnas programmas arī  tika īstenots. Tā nu kopējā bilance ir vienas pabeigtas zeķes, divas pannas mafinu, pastaiga ar suni un viena jauna mežģīņotā volānšalle. Šī tipa šalli   jau reiz adīju kā dāvanu manai foršajai draudzenei :) savukārt šī šoreiz man pašai.
  

Esmu absolūtā sajūsmā par krāsām un to, cik ļoti, ļoti ātri šādu šalli var uzadīt. Šalles tapšanā "nenoguris" līdzdarbojās mans asistents, kurš neskatoties uz neērtībām nebija pierunājams pārvietoties kur citur. :)

  

Bet atgriežoties pie pārējās brīvdienu bilances, lūk, mafini - gatavoti pēc šīs receptes   nedaudz vienkāršotā veidā - ogas aizstājot ar ievārījumu un sviesta vietā iztiekot ar margarīnu. Tā vai citādi, bet pēc šādi, rēķinot iztērēto papīrīšu daudzumu, esmu izcepusi tuvu pie 100 mafiniem :) un visnotaļ droši nonākusi pie atziņas, ka šī ir mana favorīt recepte mafinu pagatavošanai. Turklāt šādi cepti garšo arī pat tiem, kas parasti saka, ka mafinus neēd, jo tie ir pārāk sausi. Paldies, Anita! :)

  

Šīs savukārt pirmās pabeigtās zeķes no maniem jaunajiem zeķu dzijas krājumiem  . Šogad esmu mainījusi paradumus un sāku ar zeķu adīšanu pašai sev. :)

  
 
Un visbeidzot pastaiga - no tās gan bildes izpalika, bet, lūk, mana pastaigas biedrene. Viss vienmēr sākas ar šādu un līdzīgu skatienu.. :)

  
 
Un kādas bija Jūsu brīvdienas? :)

P.S. Līdz ar šalles adīšanu sabildēju arī pamācību jeb soli pa solim kā uzadīt mežģīņoto volānšalli - tā kā tiem, kas nemāk - apsolu tuvākajā laika ielikt! :)

6 komentāri:

  1. O jā... es arī esmu pabeigusi savu pirmo volānšalli, kad iesniegšu adresātam, ielikšu blogā. Bet nu piņķeris jau nu liels vispār :) Labais sunīt's! Un kaķīt's arī, protams! :)

    AtbildētDzēst
  2. kādi Tev brīnišķīgi līdzgaitnieki - kā Tu tik ilgi tos no mums slēpi!!!
    Lūdzu, iepazīstini mūs ar viņiem mazlietiņ tuvāk, plz (tagad man ir tas pats maģiskais skatiens, kas Tavai sunei bildītē :D)

    AtbildētDzēst
  3. :))) Sunim ir ļoti izteiksmīgs acu skats, nu ko gan viņam vispār var atteikt, ja skatās šādi! Manuprāt neko :))) kaķis tā ieritinājies šalles viducī - tā it kā šalle būtu domāta viņam:D
    interesanta Tava mezģīņotā volānšalle! Un feini, ka košās krāsās:))))
    Mafini...mmm Mana pēdējā laika vājība arī:D

    AtbildētDzēst
  4. Inese, apsolu pastāstīt :) Šie abi burvīgie draugi, gan nedzīvo kopā diendienā ar mani un satieku aizbraucot uz laukiem, bet prieks jau no tā nemazinās :)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies par iedvesmu volānšalles adīšanai :)! Nevaru sagaidīt, kad tikšu pie dzijas :). Tev tās izdodas brīnišķīgas!

    AtbildētDzēst
  6. Ai, dzija iegādāta, nu tik ar nepacietību gaidu pamācību mežģīņu volānšalei.....

    AtbildētDzēst