pirmdiena, 2013. gada 4. marts

Dāvaniņas izloze :)

Labrīt, pirmdienā!

Šodien tik skaists laiks un saulīte tik jauki spīd, ka nevar nesmaidīt. Tad nu lai vēl vairāk gribas smaidīt man pašai & varbūt arī vēl kādam - aiziet, dāvaniņas izloze jau tagad no rīta!
PALDIES, meitenes, par laba vēlējumiem un apsveikumiem! :)  Un paldies, ka piedalījāties izlozē!
Lūk, sarakstiņš ar visiem dāvaniņas pretendentiem (pieteikšanās secībā):
1)Kako no kakaobuduars
2)Gunta ar 3 blogiem - Solo mājai, Toreiz un tagad, Abi divi. Abi labi
3)Māsas no 2Sisters
4)Aija no Ances modes
5)Ineta no Sev un citiem par prieku
6)Ieva arī Suriks no Surikāts33
7)Inga Leibuka no kukumajas
8)Radosaa no radosaslietas
9)Laura no Ideju krelles
10)Madara no Puķuzirnis
11)MazaPaSaule no MazaPaSaule
12)Inese no pie Ineses
13)Vinetta
14)I.Bandere no banderoso
15)Anna no Annaslade 2
16)Aija no noderman
17)Ilze no Cita pasaule
18)Diten
19)Aggie Agy no Aggie's World
20)L. no ligaspasaule
21)Mouselle no Zaļais mauriņš
22)Aija Elliņa no Aijas lietas
23)Una
24)Kristīne no klusi sajust sajūtas
25)Hela no Hela darbojas
26)Aya no Mans grozs
27)Ita Marija
28)Inese no Wērmeļmeita
29)Līga Krista No emocionālā skatu punkta
30)Ramcix no Ramona rada
31)Lelde Preisa no Duxis
Viens Divi Trīs - Lozējam!
Mana dāvaniņa ceļos pie Ingas no kukumājasInga, Apsveicu! :) 
Atsūti, lūdzu man savu adresi, lai varu Tev nosūtīt dāvaniņu.
P.S.To, kas dāvaniņā apsolu parādīt pēc tam, kad tā būs aizceļojsui pie savas saņēmējas.

6 komentāri:

  1. Eh man sece, bet man prieks par veiksminieku, kas tiks pie dāvaniņas. :)))

    AtbildētDzēst
  2. nu vo, ne tikai netiku pie dāvaniņas, bet pat nezinu, ko esmu zaudējusi!!! Šitā mocīt cilvēkus...

    AtbildētDzēst
  3. Šodien, kad paskatījos izlozes rezultātus, biju nu ļoti pozitīvi pārsteigta.:) Pirmo reizi savā mūžā arī es vinnēju! Liels tev paldies par šo izlozi. Ar nepacietību tagad gaidīšu dāvaniņu.:)

    AtbildētDzēst

  4. LABA DIENA, Es esmu šeit, lai sniegtu jums labas ziņas no PROF CINDY INVESTMENTS aizdevuma piedāvājuma, tukšām bankomātu kartēm un Bitcoin investīcijām. Vai esat mēģinājis iegūt īstu aizdevuma aizdevēju, es saņēmu savu biznesa aizdevuma summu €780,230.10 no prof. Sindijas Alberto PĒDĒJĀ NEDĒĻĀ, lai uzsāktu uzņēmējdarbību. Vai jums ir nepieciešama tukša bankomāta karte vai bitcoin, un, mēģinot to iegūt, ir radušās problēmas? Šeit ir Prof Cindy Investments tukšas bankomāta kartes piedāvājums, aizdevuma piedāvājums, Bitcoin/Recovery piedāvājums, kas ir viegli un par pieņemamu cenu pieejams, un tas var tikt piegādāts jums, gaidot 48 stundas pēc tam, kad esat veicis pasūtījumu no viņas pa e-pastu profcindyinvestments@hotmail.com

    MRS.CINDY INVESTMENTS PATIESI UZTICAMI TIEŠSAISTES PAKALPOJUMI INC@2023
    profcindyinvestments@hotmail.com

    AtbildētDzēst