trešdiena, 2013. gada 27. marts

Mafini ar školādi (gabaliņiem)


Kas piederās brīvdienām? Protams, kaut kas garšīgs! :) 
Ja nolemsiet savējos vai sevi pašu pa Lieldienām palutināt ar mafiniem - varu ietekt fantastiski gardu recepti. 

Mmm.. šie tagad ir mani jaunie mafinu favorīti - gardi gan silti, gan auksti un ne drusciņas nav sausi. 

Vajadzēs (12 mafiniem): 
1) 180g kviešu milti
2) 1 tējkarote cepamā pulvera
3) 125g mīksta sviesta(der arī konditorijas margarīns)
4) 100g cukura (es ņēmu tumšo cukurniedru, bet der arī parasts cukurs)
5) 2 olas
6) 90ml piena
7) šķipsniņa sāls
8)apmēram 2 līdz 3 saujas termoizturīgi šokolādes gabaliņi  (manējie pirkti Gemosā un tā arī saucas - termoizturīga šokolāde)
9) apmēram 1 sauja parasta šokolāde (man bija Gemosā pirkti t.s. šokolādes čipsi)
10) mandeļu skaidiņas dekorēšanai 

Olām, sviestam un pienam jābūt istabas temperatūrā - attiecīgi vismaz kādu stundu pastāvējuši ārpus ledusskapja. Citriez, ja esmu cepusi mafinus no rīta, olas un sviestu no ledusskapja izņemu jau vakarā. 
Ja gribas cept ātri un nav laika gaidīt - der arī visas sastvādaļas pa tiešo no ledusskapja. Mani novērojumi, ka tad vienīgi mīkla ir mazliet mazāk pufīga un gaisīga. 

Miltus, sāli un cepamo pulveri samaisa. Citā bļodā sviestu ar cukuru saputo līdz krēmīgai konsistencei. Tālāk pa vienai pievieno olas un vēlreiz visu sakuļ. Pēc tam pamīšus pieber daļu no miltu maisījuma, pielej daļu piena, līdz visi produkti izlietoti. Tā kā man bija tumšais cukurs, tad tas piedod mīklai brūnīgo nokrāsu. Visbeidzot beigās pievieno šokolādes gabaliņus un visu kārtīgi samaisa.


Lai Jūs nemulsina pie sastāvdaļām minētā termoizturīgā šokolāde - tāda tiešām ir. Man pašai tā nāca kā liels atklājums, kad gada nogalē to atklāju Gemosā. Tīrā veidā kā šokolāde neliekas garšīgi un ir pat aizdomīgi bāli, bet iecepti mafinos ir izcili - neizkūst pilnībā, bet pakūst mazliet. 
Ja meklēsiet šo šokolādi Gemosā - tajā, kas Teikā šis stāv nevis vienkopus ar šokolādes čipsiem, bet pie visādiem kūku dekoriem.


Tālāk liku katrā mafina papīrītī kārtīgu ēdamkaroti mīklas. Pa vidu savukārt kūstošos šokolādes čipsus.


Pa virsu vēl apmēram tējkarote mīklas, tā lai pildījums iespēju robežās nosegts + vēl nedaudz uzkaisīju mandeļu skaidiņas. Cepu 180C apmēram 30 - 40min. 

Tā kā vidū ir kūstoša šokolāde, tad vidus pildījums, kamēr vēl mafini karsti ir pat šķidrs, savukārt mazie gabaliņi arvien ir kā šokolādes gabaliņi, tikai nedaudz pakusuši. 


 Vai Jūs jau steidzat cept mafinus? :)

6 komentāri:

  1. Paldies par recepti, šodien pat izmēģināšu:)

    AtbildētDzēst
  2. Ak, cik garšīgi izskatās! Paglabāšu receptīti laikam, kad man beidzot būs cepeškrāsns...

    AtbildētDzēst

  3. LABA DIENA, Es esmu šeit, lai sniegtu jums labas ziņas no PROF CINDY INVESTMENTS aizdevuma piedāvājuma, tukšām bankomātu kartēm un Bitcoin investīcijām. Vai esat mēģinājis iegūt īstu aizdevuma aizdevēju, es saņēmu savu biznesa aizdevuma summu €780,230.10 no prof. Sindijas Alberto PĒDĒJĀ NEDĒĻĀ, lai uzsāktu uzņēmējdarbību. Vai jums ir nepieciešama tukša bankomāta karte vai bitcoin, un, mēģinot to iegūt, ir radušās problēmas? Šeit ir Prof Cindy Investments tukšas bankomāta kartes piedāvājums, aizdevuma piedāvājums, Bitcoin/Recovery piedāvājums, kas ir viegli un par pieņemamu cenu pieejams, un tas var tikt piegādāts jums, gaidot 48 stundas pēc tam, kad esat veicis pasūtījumu no viņas pa e-pastu profcindyinvestments@hotmail.com

    MRS.CINDY INVESTMENTS PATIESI UZTICAMI TIEŠSAISTES PAKALPOJUMI INC@2023
    profcindyinvestments@hotmail.com

    AtbildētDzēst